תנופת קידום הבריאות בחיפה

עפר גדנקן No Comments on תנופת קידום הבריאות בחיפה

באירוע שמעו נשות הקהילה הרצאת קידום בריאות מפי אחות מכבי ממרפאת השילוח, וקיבלו סקירה מקיפה על מגוון השירותים הקיימים והחדשים שנוספו כעת לרווחת כלל חברי מכבי. כמו כן, המשתתפות קיבלו בברכה את מובילת השירות החדשה של מכבי בחיפה אסתי פישמן.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי מובילה בתקופה זו מהלך של קידום בריאות בקהילה והעלאת המודעות בשלל נושאים לשמירה על בריאות תקינה. באירוע שנערך בחיפה לנשות קהילת צאנז בשיתוף מכבי, שמעו המשתתפות הרצאת קידום בריאות מפי גב' איריס שוברט – מנהלת מזכירות רפואיות בהדר ומובילת שירות מרחב חיפה, שסקרה והרחיבה על פעילותה של מכבי בעיר, השירותים הניתנים במרכזים הרפואיים של מכבי וההנגשה של השירותים הנדרשים לחברי מכבי למען כלל חברי הקופה.

גב' שוברט איחלה בהצלחה למובילת השירות החדשה של מכבי בחיפה אסתי פישמן והוסיפה כי היא בטוחה שגב' פישמן תסייע בתבונה ובחכמה לכלל החברים.

אחות מכבי במרכז רפואי השילוח בעיר, פירטה את השירותים הניתנים לנשים לפני לידה ולאחריה, ואת כלל ההטבות שמכבי מציעה לחבריה. כמו כן הרחיבה על פריסת השירותים בעיר וההתחדשות במרכזים הרפואיים הרצל, נווה הדר והשילוח.

המשתתפות הודו ובירכו על הפעילות המבורכת של המרפאות בשכונת הדר במשך כל השנה ובמיוחד על ההשתתפות באירוע והמעורבות לקידום בריאות בקהילה.

מנהלת מרחב חיפה הדר-נשר גב' ליטל כהן; "אני מברכת את אסתי פישמן שנכנסה לתפקיד החשוב של מובילת השירות במכבי. מכבי ממשיכה כל העת במטרה לקדם את הבריאות בקהילה ולהנגיש את כלל השירותים הנדרשים לחברי הקופה".



0 תגובות